Jak zgodnie z prawem prowadzić działalność reklamową produktów leczniczych


Warszawa/Online | 20.01.2021r.

1.Czym jest compliance w branży farmaceutycznej?
2.Działalność reklamowa firm farmaceutycznych w Internecie, Reklama na FACEBOOKu
3.Kampania zdrowotna vs. reklama produktu a reklama korporacyjna
4.Strony produktowe – zakres dozwolonych działań
5.Przegląd decyzji GIF w sprawie reklamy produktów leczniczych
6.Działania marketingowe w odniesieniu do wyrobów medycznych oraz suplementów diety (zasady ogólne)
7.Sankcje w zw. z prowadzeniem reklamy w sposób sprzeczny z przepisami prawa

Aby uzyskać pełną treść oferty musisz się zalogować

foto1

Kontakt

MEDICAL PRO EVENTS Sp.z o.o. ul. Staniewicka 14 lok. 315 03-310 Warszawa


22 403 07 10

office@mpekonferencje.pl

Formularz kontaktowy